Mange fordeler for din virksomhet
Tidsbesparende
Vi vet at det tar tid å printe, adressere, brette, konvoluttere og poste brev. Derfor har vi effektive maskiner som kan gjøre dette for deg, på en brøkdel av tiden du vanligvis hadde brukt. Last opp dokumentene dine rett fra PC-en inn i SEND, så tar vi oss av resten.
Økonomisk
Å produsere og sende et brev med SEND koster ca. halv pris av et frimerke. Det vil si penger spart for hvert eneste brev du sender ut. I tillegg slipper du å kjøpe inn konvolutter, giroblanketter eller ark for utsendelser på kontoret. Så kan du heller bruke budsjettet på ting som faktisk er viktig for bedriften.
Fleksibelt
Vi vet at alle har forskjellige behov i sin bedrift. Derfor tilrettelegger vi for dette i SEND ved å tilby alt fra kanalpakker for kombinerte digitale og fysiske utsendelser, til åpent API for integrasjon i egne systemer, til gratis sikker filoverføring, og mye, mye mer.
Hvordan fungerer SEND? På 1, 2, 3!
- Velg jobbtype. Så laster du opp brevmalen din som PDF og eventuelt en adresseliste som Excel-fil. SEND kan brukes til fakturaer og andre brevutsendelser, slik som invitasjoner, informasjonsbrev, innkallinger og mye mer.
- Spesifiser utsendelsen din. Her får du en rekke måter å tilpasse dokumentene dine. For eksempel kan du legge på giroblankett, bestemme mellom svarthvitt eller fargeprint, tilpasse marger og mye mer.
- Se over resultatet og godkjenn utsendelsen. Du kan også sende den til kontroll eller utsette leveringsdato.
Når jobben er registrert kan du følge produksjonsprosessen frem til den er levert til Posten.
Ønsker du å vite mer? Da kan du ta en titt på ofte stilte spørsmål og se hva andre har lurt på tidligere.